22 januari 2009

Något annat än fika

Okej, jag vet att det inte har verkat så de senaste dagarna, men jag gör annat än att fika också. Både idag och i går har jag tillexempel varit och tränat. Jag har träningvärk i ryggen och det är ganska skönt. I morgon kommer jag att ha det i armarna. Det är jävligt skönt att träna, faktsikt. Jag hoppas den känslan håller i sig. Jag ska verkligen försöka få in det som rutin i mitt liv. Okej, jag ljuger lite. Det är inte så skönt just då, men efteråt.

Idag har vi haft teater, första träffen för terminen. Det är så roligt, jag har verkligen saknat det. Jag lär mig så mycket, känns som att jag utvecklas varje gång, fast vi inte ens håller på särskilt länge. Eller så håller jag kanske bara på att väcka upp mina slumrande teaterskills.

I morgon ska jag jobba. De ska eventuellt iväg och åka skridskor, så då blir musiken inställd. Det är lite dåligt, för speciellt femmorna behöver sina timmar. Det är lite bra också, för jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med dem och har inte riktigt planerat nåt... Hoppas det blir skridskor. Jag ska inte åka. Bara se till att de är snälla mot varandra och att ingen försinner i trafiken.

Klockan har passerat halv tolv. Jag borde verkligen sova. Jag har inte ätit nån middag idag, inser jag. Det är dåligt. Utan mat får jag ju inga muskler. Låt detta vara en engångsföreteelse, Marika!

Denna lediga torsdag har varit mycket bra. Jag har inte haft tråkigt alls. =)

Inga kommentarer: