31 januari 2009

Januari 2009

Jag har lite lite att göra, och jag har tidigare tänkt att man kanske borde göra en sån här årssammanfattning som jag gjorde i december, varje månad. Det blir då en månadssammanfattning. Men jag ska modifiera frågorna lite, så de passar att svara på varje månad.

Gjorde du något den här månaden som du aldrig gjort förut?
Provat step, inte dansen, utan träningsprogrammet där man har en steplåda.
Ätit på Helens Krog.
Åkt kollektivtrafik med en katt i bur.

Vilka platser besökte du?
Jag började ju året i Bollstabruk... Och så hämtade jag Doris från Haninge.

Största misstaget?
Att vara vaken till två när jag ska jobba dagen efter.

Bästa köpet?
Jag måste ju svara Doris!

Vad spenderade du mest pengar på?
Förutom hyran, en jävligt trevlig och rolig utekväll med svingod mat, bowling och utomordentligt trevligt sällskap!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När mamma sa att hon kommer att vara i Sthlm några timmar ledigt, så vi kunde träffas!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om den här månaden?
"So What" med Pink, alla ledarna i Frescatihallen kör den. Men den är ju rivig, man vill ju jobba tills svetten lackar ännu mer.
Sofia Jannoks nya skiva. (Skaffa den!)

Bästa film du sett?
Australia

Gjorde något dig extra nöjd?
Att våran redovisning i förra kursen blev så uppskattad.
Och att jag faktsikt varit och tränat så pass många gånger som jag har.

Vi kör på det här nu, så jag kan ju utveckla detta under årets gång om det behövs.

Inga kommentarer: