28 maj 2009

Färdigpackad

Jag tänkte, att hinner jag inte klart idag, så får jag väl helt enkelt packa det sista i morgon även om flytthjälpen redan anlänt. Självklart är jag så klar jag kan bli. Kartongerna står på hög. Resväskorna är packade. Ugnen är rengjord. Alla torrvaror är packade. Händerna är torra av starka rengöringsmedel. Min ringfingersförhårdnad från gitarrspelandet har luckrats upp. Pianot och gitarren ligger fint packat på en hög, noterna i en väska brevid. Tack för hjälpen!

Återstår gör datorn, det som behövs i mat- och hygienväg för morgonbestyren och de kläder jag ska ha på i morgon, samt djurens matskålar.

Jag är lite hungring och faktiskt ganska trött, trots kaffeintag vid halv niotiden.

Ny tystande även Ted på stereon så det börjar väl bli sovdags. Jag vet inte om jag har fungerande internet i nya lägenheten, så det finns risk att det blir dåligt med blogguppdatering. Men det är väl mest jag som lider av det. Eftersom jag inte kan skriva av mig då.

Dåså. Sista natten i den här lägenheten. Jag har föressten slagit rekord nu, i att bo på samma adress sen jag flyttade hemifrån. Nästan två år på samma ställe alltså! De ni!

Nu får jag sluta svamla.

God natt!

2 kommentarer:

Julia sa...

Vad kul, två år är även mitt rekord! Då är det som dags att flytta innan man växer fast, hihi... vad snygg grisen är på den nya bilden föressten, det ser ut som om du har slagit henne med en stekpanna i huvudet...

Dejv sa...

jag saknar dina tysta tankar!