22 maj 2009

En fyll-i-lista

Hur gammal är du om 5 år? Då borde jag vara i full färd med att planera min 30-årsfest.
Vem var den sista du träffade? Robert.
Hur lång är du? 162 cm
Vilken var den senaste film du sett? Pretty Woman
Vem ringde du senast? David
Ditt senaste sms och till vem? Till Johanna "Planen: Hör av dig när ni går från t-banan, vi kommer och möter. Vi hämtar mat från Professorn. Äter och hoppas på att det slutar regnar. Promenerar."
Vad är helgens planer? Packa. Gå på inflyttningsfest i morgon. Vinka av Alex och Vanilla.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Att svara.
När såg du senast din mamma? Den 30 mars
Vilken ögonfärg har du? Blågröna
När vaknade du idag? Först 7.54, sen 9.30
Har du någon gång hittat en katt? Jag vill minnas att vi hittade en katt utanför Urbans en gång...
Vilken är din favoritplats? Kök
Vilken plats föredrar du minst? Tunnelbanan i trängseltrafik
Var tror du att du befinner dig om 10 år? I en håla i norra sverige
Vad skrämde dig som barn? Maskar, björnar, Morran, vargar, att gå vilse i skogen.
Vem fick dig att skratta senast? Det var nog för att jag tittade på Vänner nyss, det kan också ha varit Alex eller Doris.
Är du för ung för att äga vinylskivor? Nästan.
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
Hur många kuddar har du i sängen? En.
Hur många landskap har du bott i? Tre. Norrbotten, Ångermanland, Södermanland.
Har du någon gång spytt på någon? Inte i mitt vuxna liv.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
Är du social? Jomenvisst.
Vilken är din favoritglass? Big Pack polkagrisglass
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus i Bollstatrakten.
Tycker du om kinamat? Jovars
Tycker du om kaffe? Kaffe är guds gåva till mänskligheten.
Vad dricker du till frukost? Kaffe!
Sover du på någon särskild sida? Vänster, men mest på rygg.
Kan du spela poker? Ja
Tycker du om att mysa? Naturligtvis.
Är du en beroendemänniska? Det tror jag verkligen inte att jag är.
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nix.
Vill du ha barn? Ja.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska och meänkieli.
Har du någonsin åkt ambulans? Två gånger, men bara som passagerare.
Föredrar du havet eller en pool? Havet.
Vad spenderar du helst pengar på? Mitt hem och mig själv.
Äger du dyra smycken? Mitt dyraste halsband kostade 350 kronor, jag vågar knappt bära det...
Har du någon gång testat narkotika? Nej, nej.
Vad var de senaste du stoppade i munnen? Ingalimpa med kokt ägg på. Och örtsalt.
Vem är den roligaste människan du känner? Andreas
Välj ett ärr på din kropp? Strax under ena ögonbrynet, fick en vas i skallen när jag var 17.
Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Jag hade det. Men det brann upp. Det var en blå dockdress, för jag var så liten när jag föddes. Nuförtiden säljs det prematurbarnskläder. Men inte 1984.
Flirtar du mycket? Hahahahahahahah! Nä.
Vart togs din profilbild? Hemma vid skrivbordet.
Kan du byta olja på bilen? Jo då. En bra kvinna reder sig själv.
Har du fått fortkörningsböter? Nej
Vilken var den senast bok du läste? En annorlunda barndom av Iris Johansson
Läser du dagstidningen? Om man räknar Metro som en dagstidning...
Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
Dansar du i bilen? Nej? Men sjunger, ja.
Vilken radiostation lyssnade du senast på? Nån stockholmskanal.
När var du i kyrkan senast? På julottan.

4 kommentarer:

Rejlert sa...

Julottan? Annandagen då?? och i vilket fall så är det på tok för länge sedan. Gå och och smaka på gud nu.

Anonym sa...

Du glömde bort svamparna som du var så rädd för när du var liten.
Kram M

andreas sa...

Hah! jag tänkte också påpeka svamparna!

Almapower sa...

Ja just ja. Hur kunde jag glömma det? Jag förträngde det nog för stunden.