19 maj 2009

Idag kändes det riktigt, riktigt, riktigt tungt att åka till jobbet. Jag bara ville inte. Ont i magen och kryp i hela kroppen för att jag inte ville (ska det vara så?).
Sen kom jag dit, och säg mig den som inte skulle smälta för detta:



Sen hade jag århundrades bästa lektion med de utmanande ettorna.

Jag var så seg i kroppen så jag letade fram en skiva med 80-tals musik som jag röjde med medan jag ställde i ordning. Då kom jag på den brillianta ide´n att köra massa rörelse med ettorna, och sen sitta och sjunga. Jag tror det funkade. Vi gympade och rörde oss i säkert 20 minuter. Sen sjöng vi en sång, rörde oss lite till och sen fick de beröm för den fantastiska lektionen. Jag kunde bara sjunga en sång, för min röst är fortfarande inte frisk. Och jag hade vid det laget fortfarande fyra lektioner kvar.

Sen hade jag två helt okej lektioner, en kreativ men stökig och en kreativ och trevlig. Det var roligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem skulle inte bli glad av sånt, förstår att du fick extra energi av det. Kram M