23 september 2011

Häxläger i Ghana och lite annat

Seriöst? Häxläger? För kvinnor som av folk är dömda för att vara häxor. Tjugohundraelva. Jag säger bara: Va? Och tappar mina haka och även mina öron om det gick. Men så är det tydligen. Jag hörde det på radion i morse. Men nu ska politikerna i landet försöka få igenom en lag som säger att det är olagligt att anklaga folk för häxeri. Så bra då. Ska det verkligen behövas?!?!?!

Till något helt annat:
Observera min nya header. Andreas hjälpte mig igår. Han var här hela kvällen, vi åt lchf-pizza och smälte sedan paltkoman på köksgolvet. Sen drack vi mängder med kaffe, fnissade och hade kul. Kom och lyssna på honom och Daniel nästa lördag på Römppäfinalen.

Till något annat igen:
Se så pedagogisk jag var igår när jag skulle ha en nybörjarsaxofonist första gången:


Till något annat ytterligare en gång:

Det fina med hösten
Och så det att Anders kommer hem en dag tidigare än väntat. Jippi!

Jo, och en sak till: Är denna blogg ett skämt?

Inga kommentarer: