21 september 2011

Blä...

Idag är en tråkig dag. Det regnar och är grått. Jag snoozade 40 minuter (fan ta snoozeuppfinnaren!) i morse. Jag har haft fyra mellanstadieklasser och det var jobbigt. De vill inte vara tysta och jag har ont i halsen, vilket leder till allmänt dåligt tålamod. Och den varan är jag van att ha mycket av. Dessutom upplyste Anders mig om att vi får lön, inte på fredag som vi tänkt, utan nästa vecka. För vi får ju lön den 27:e, inte den 25:e som jag av nån anledning tänkte. Trots att jag haft den 27:e i ett års tid. Och vi behöver verkligen få våra löner, för just nu är det för mycket dagar kvar i slutet av pengarna. Får se om jag kan tanka så jag kan ta mig till jobbet på måndag, liksom. Jag känner mig sur och jag vet inte varför. Usch, usch, usch. Nu ska jag försöka jobba lite till.

Hoppas ni har en bättre dag är jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är regnigt och grått och trist - finns väl ingen som orkar vara på soligt humör när det ser ut som tjernobyl utanför fönstret... såna dagar har man rätt att vara en trött gnällkuse! //Julia

Andreas sa...

Men hörrö!!!! Chicko ser skjuten ut i bilden till höger.