16 december 2008

Det svarta guldet - kaffe

Jag håller på att förgås av trötthet. Har repat julspel på ena skolan i morse och genrepat julfest på andra skolan efter lunch, det sätter igång nu klockan fyra, men själva föreställningen är halv sex. Jag missbrukar kaffe och godis för att orka. Det hjälper föga. Jag vill sova. Somnade mitt i natten av nån anledning. Halv tre minns jag att tittade på klockan senast. Det är mycket för sent om man ska upp klockan sex. I väntan på att allt ska starta har jag städat musiksalen och rensat i pappershögarna jag har här, det känns skönt att ha det gjort. Snyggt och fint inför nästa termin. Bara inte nån jävel stökar här under jullovet.
Jag kan inte göra nån planering ännu för jag vet inte vad temana är, men vi har planeringsdag den 7:e. Då hinner jag. Det känns så kul att få fortsätta!

Jag skulle verkligen vilja ha nya gardiner här i musiksalen. Dessa är skitfula. Jag skulle också vilja få upp gitarrerna på väggen.

Jag har ingen lust att gå och försöka vara social med föräldrar just nu. Jag vill gömma mig här tills det är dags, men jag vet inte om det funkar så. Man får nog föressten kaffe där så jag ska väl dra mig åt det hållet.

Hoppas att jag inte spelar så mycket fel... Fel!
Idag ska jag inte spela fel.
Punkt slut. Adjö!

Inga kommentarer: