21 april 2009

Skrivkramp

Herre min jesus vilken mental skrivkramp jag har! Det går så seeeeegt. Jag kommer ingen-jävla-stans och det är jobbigt. Kanske är det så enkelt att jag bara behöver lite kaffe? Nackdelen med biblioteket på Konradsberg är att all förtäring är förbjuden, det är dock en miljon gånger tystare än megadatalasen på Univeritetet. Men där får man dricka kaffe samtidigt. Kanske skulle jag sätta mig i en liten datasal här istället? Just nu vet jag snart mer om mina datagrannars arbete och deras inbördes konflikter i gruppen, än om det jag själv ska skriva.

Jag äter isländsk mörk mintchoklad och irriteras över att vi ska skriva TVÅ korta examinationer. Iställe för en ordentlig som man brukar. Hoja.
Jag måste finna det positiva i det hela. Inspirationen. Hallå? Var äääär du? Komsi, komsi! Behöver dig nuuuu...

För jag tycker ju att den här mattekursen är intressant och bra.

Voi, voi...

Inga kommentarer: