3 april 2009

Jag jobbar

Idag är det påskpyssel för hela arbetslaget, och där behövdes inte jag, så jag får göra annat. Det är bra, för det behövs. Det är bara det att jag gör typ allt samtidigt. Detta:
- Planerar Elevens Val, då några spelglada barn får komma till mig under 1 timme och 15 minuter och bara ha skoj och spela. De blir max tio stycken. Frågan är vad exakt jag ska göra med dem, och hur jag ska organisera det hela...
- Kollar om jag fattar hur man byter strängar på gitarrer.
- Spelar ev. låtar att ha på Elevens Val.
- Läser om sång, för en grupp ska komma för att få sjunga också..
- ... och så skulle jag vilja renskriva mitt genretema så det blir snyggt och fint att spara till kommande år. Kanske läggas ut på lektion.se också...

Som vi alla vet så går det aldrig bra när man försöker göra flera saker samtidigt.
Nu ska jag koncentrera mig på strängarna en stund...

Och alla omdömen är fixade! SYND bara att många redan har haft utvecklingssamtal. Varför ber dem inte mig fixa omdömena innan samtalen? Nå, musik är väl inte så viktigt...

Inga kommentarer: