27 april 2009

Sexor

Imorgon börjar jag officiellt mitt vik på den tredje skolan. Jag ser fram emot det.
Det blir sanneligen utmaningar. En av dem är att jag ska ha sexor. Jag har aldrig haft sexor förut. Vad gör man med sexor när man inte har någon musiksal och inte några instrument? Tips mottages tacksamt.
Imorgon kör jag Pata Pata-klappen, och hoppas på att de har artistplancher som de kan göra klart. Men jag måste ha en reservplan också, ifall de inte har det. Och det är en hel timmes lektion. Man hinner mycket.
Jag måste kolla om det förväntas nåt inför skolavslutningen, och i så fall hoppas att den är på fredan. Eller måndag dag.
VARFÖR har man skolavslutning på måndag eller tisdag? Det är för mig ett stort frågetecken, och lite irriterande för då hinner jag bara ha en dag ledig innan kollot. Annars hade det varit fyra.

Sammanfattning av mitt sinnestillstånd: Inspirerad till nya jobbet. Inte så inspirerad till mina egna skoluppgifter.

Nu: Planera.

Och, kontraktet på mitt nya boende är skrivet. Känns fint. Och pyttelitet.

1 kommentar:

Julia sa...

Spännande med ny lya! Det går att få mysigt fast man bor trångt. Jag har aldrig trivts så bra som i min pyttelilla... :)