13 augusti 2013

Det kostar inget att titta....

...tänker jag och klickar i ännu ett plagg i kundkorgen på ellos.se.
För övrigt så börjar jag nog bli gammal. Gick först in på hm.se och kollade, men tyckte att allt "var så modernt och bara för supersmala människor" så jag lämnade det och gick vidare till Ellos. Där hittade jag massor, minsann! Men vi får se vad eller om jag verkligen beställer nåt, ska ju på me&I-visning om några veckor. Dock kan man ju inte handla hela sin garderob där för då blir man fattig. 
Jag känner liksom för att bli höstsnygg. Och måste jag vänta tills jag blir storlek 38 för att få blir det, eller? Nä, det är ju inte snällt mot mig själv.

Snart kommer Anders och då ska vi åka till Överkalix och hämta nät till hundgården.
Idag har jag tagit det lugnt på morgonen, sedan for jag ut och sprang och det gick okej. Men det är trist att vända. Man är inte bättre än hundarna. Det är roligare med en runda, det förstår jag nu. Jag springer på skitbra, som idag, en kvart, sen vände jag och då bara neeeej jag oooorkar iiiinte, jag vill springa jättesakta helst gååååå. Men det är svårt med rundor i Anttis.

Well, well. I morgon åker jag med mitt jobb till nån ort i Lappland. Oklart vilken ännu. Det ska hur som helst bli väldigt kul!

Tack och hej!

Inga kommentarer: