7 augusti 2013

Bild 3 - Någon i din familj

Åååå, vilken beslutsångest jag får! Vem ska jag välja?

Okej. Nu har jag bestämt mig. Det blir den jag först tänkte på, men det var så svårt att hitta en bild på honom. Den här snodde jag från Facebook. Det ska väl vara okej.

Lillebror Mats

Mats är åtta år yngre än jag, vi har samma mor men inte samme biologiske far. På den här bilden kör han cross, som ni ser. Det är en sak han gillar. Jag gillar inte det för jag är rädd om honom. Han tycker även om att köra skoter och typ meka och sånt. Han jobbar som elektriker och tjänar mycket mer pengar än jag, trots sin korta utbildning. Men det får bli ett annat inlägg.
Han är även väldigt snäll och en generös person. Han är mycket lugn i sinnet och det är mycket sällan han blir arg. Kanske har jag inte sett honom arg sen han var liten? Så kan det vara.

Inga kommentarer: