7 augusti 2013

Bild 2 - En bild på dig själv

Dag ett ser ni här, och här kommer nu dag 2. Vi får väl se om uppdateringarna kommer att vara så här långa i fortsättningen. Vem vet, kanske ni får bild tre i kväll rentav? Man vet ju inte om jag får för mig att gå lite wild and crazy så där.

Mig själv
På bilden ser ni inte bara mig, utan även Helsingborg. Detta är mitt första medvetna besök i Helsingborg. Det vill säga, jag fattade var jag var och minns att jag varit där. Jag har nämligen varit där tidigare på en orkesterresa och tagit en vidrig skumpig båt, som jag tror kallas katamaran, över till Danmark. Men då var det viktigare att umgås med sina vänner och få sitta med rätt person i den skumpande vidriga båten. Det fick jag inte, minns jag. Jag fick sitta bredvid en förälder tror jag. Kul. Det besöket räknas alltså inte riktigt.

Men besöket på bilden räknas! Det var ju när jag och Fia var på cykelsemester och hade kört våran första lilla etapp på Sverigeleden. En dag kanske vi fortsätter. Det vore trevligt.
Jag valde den här bilden för att jag ser så somrig och snygg ut, och så har jag jättekort hår som ligger där det ska.
 

Inga kommentarer: