9 november 2008

Sköna söndag

Mina vänner, ni som har en blogg: Ni måste ju uppdatera. Det enda uppdaterade jag får läsa är ju Blondinbellas och Storstadspojkens bloggar. I och för sig är det också underhållande, men...

Idag har jag haft en lugn och skön dag bestående av:
~ Långpromenad med hundarna i det varma vädret.
~ Lagat köttfärssås och tagliatelle till lunch, gott som fan om jag får lov att säga det själv. Får jag inte så säger jag det ändå.
~ Tvättning av kläder
~ Telefonsamtal med mina pappor, det är ju fars dag idag. Det är inte fy skam att ha två ska ni veta. De har också helt olika funktioner, en har stått för uppfostran och den andra ställer upp med pengar och andra praktiska saker när tillfälle ges.
~ Pluggat ganska duktigt. Som vanligt kan jag vara duktigare, men jag tror nog jag ska renskriva mina anteckningar istället.

Alex kommer hem om en stund, hon har nämnt pizza tidigare idag så nu ser jag fram emot en kväll med kebabpizza från Professorn och några avsnitt McLeods daughters.

Se så, iväg och uppdatera med er!

1 kommentar:

Tilda sa...

Jag har precis som du - två pappor med olika funktioner.
Har två mammor också. På julafton och på födelsedagen är det som mest lämpligt, blir ju dubbelt så många presenter ;)