5 november 2008

Att fela är mänskligt

Jag hittade en så rolig grej: www.saltmannen.se

(Ja, jag behöver hjälp med att länka, funkar i förhandsgranskningen men inte i det publicerade inlägget).

Det är om felhörda sångtexter. Jag har haft jättekul, och även bidragit med en egen felhörning:

Show me heaven, cover me, ska det vara.
Jag sjöng: Show me heaven, colour me.

Alex observerade detta för inte alls så länge sedan.

Jag har varit helt sjukt effektiv. Gjort massa saker jag hade på "att göra"-listan till jobbet. Jag har varit så effektiv så min kontorsstol som även tjänar som pianopall känns alldeles svettig för att jag har suttit här så länge. Så effektiv att jag glömte bort tiden och därmed afrodansen. Det har jag blandade känslor inför. Nu ska jag nog sätta mig i soffan istället. Eller vända mig om till pianot.

Inga kommentarer: