26 november 2008

Klappat och klart!

Jag blev klar. I tid. Såklart. Det blir jag ju alltid. Tre minuter i tre lämnade jag in examinationen i lärarens fack. Där fanns inga andra. Jävla fegisar. Sparar det till fredag. Annat är det mig minsann.

Jag har även städat mitt skrivbord. Duktighetsfaktorn är hög idag.
I morse ställde jag ingen klocka, när jag vaknade tänkte jag "Nej, jag vill inte se på klockan, det är säkert dags att stiga upp" Jag tittade på klockan, den var 8.10. Hög tid att stiga upp, det tyckte Vanilla med, hon kom och tittade på mig. Jag somnade om, men bara en halvtimme.

Nu har jag allvarligt ont i axeln, antagligen för att jag suttit helt psykmycket vid datorn den senaste tiden.

Hej då.

2 kommentarer:

fia sa...

Vad du är duktig min vän! Själv har jag lyckats komma fyra sidor närmare min examen i dag. Vi ses i morgon!

Julia sa...

hejaheja! Du fick det gjort i alla fall. Jag hade nog också hellre valt något av dina nedanstående alternativ istället för att damma av läxböckerna...