29 mars 2012

Efter regn kommer solsken

Mina dippar går ju rätt snabbt över. Som tur är.
Jag tränade inte igår, för jag kände att jag behövde sticka. Så jag stickade. Avslutade två arbeten: kusinens långsockar, och en ruta på det som ska bli en filt. Det betyder att jag får starta nya projekt! Jippi!
Jag behövde nog lite mental vila. Det verkar för övrigt vara nåt jag behöver ganska mycket av med tanke på att mina nya intressen är stickning och mandala-färgläggning. Ändå snurrar det i huvet när jag går och lägger mig.

Nå väl, uppe med tuppen i dag igen, nästan. Inte riktigt så tidigt som jag tänkte. Tänkte knåpa ihop fyra omdömen nu innan dagen drar igång, så har jag några färre att göra i kväll. Ja, det blir nog kvällsarbete.

Ha en bra daaaaag!

1 kommentar:

Matilda Wik - fotograf i Norrköping sa...

Sv: Tack :)
Jaha vad kul! Ja du har det bra du som har sommarlov, det har inte jag. Men har å andra sidan en låååång ledighet efter sommaren sen, med bebisgos, blöjbyten och allt vad det innebär! :P