11 mars 2012

Bättre sent än aldrig

Jag är inte så duktig på att blogga frekvent. Men det gör inget för jag är bra på många andra saker.
Jag har planerat att ta bilder på vår festliga måltid och lägga upp här, men jag hann bara fota förrätten. Resten slank ner utan att bli förevigade. Alla blev mätta i alla fall. Jag blev så mätt att jag funderade på att aldrig äta igen. Jag har faktiskt inte varit hungrig sen dess. Fast jag har ju ätit ändå, förstås. Att jag inte är hungrig betyder inte att jag inte behöver äta. Det har jag lärt mig för läääänge sen.

Igår såg jag inte på melodifestivalen, trots att Andreas tycker att det är min plikt som musiklärare. Vi såg på Crocodile Dundee istället.

Och jag har en förkylning på gång. Latade mig mycket igår och känner mig faktiskt piggare i dag. Vi får se hur det utvecklar sig. Vill även rekommendera Camilla Läckbergs böcker. De är bra. Om jag var min elev skulle jag fråga "vad är det som är bra med dem", men det ids jag inte gå in på nu för jag hatar bokrecensioner. Läs dem bara!

Inga kommentarer: