8 februari 2007

Inte så illa ändå!



Idag kom jag på att det här har varit en riktigt bra vecka. Jag har inte lidit av sysslolöshet, sovångest eller något annat jobbigt. Jag undrar om det har något att göra med min goda planering som jag nästan följt. Jag har lagat bra mat. Jag har gjort mina läxor när jag planerat det. (Utom just nu i kväll, men jag lider inte för det). Jag har städat mitt hem. Jag har varit ut med hunden nog mycket. Bra samvete helt enkelt. Tror jag.
Kolla! Jag skrev till och med hem om mitt boende! Det är för att det är så fint här nu! Jag borde visa lite bilder på mitt välorganierade rum.
Iallfall så har det varit stor skillnad den här veckam mot förra helvetesveckan. Det är ju underbart att det dåliga alltid går över! Härligt!
Nu missbrukar jag utropstecken.
Jaha, vad ska jag mer berätta då? Jag lär mig att spela gitarr. Det går bra. Det går iallafall framåt och mer kan man väl inte begära?
Alex kommer snart och hälsar på, och det ska bli kul! Vi får väl öva oss lite tills vi ska bli kombos efter sommaren om allt går som planerat. Men nu kom jag på en tråkig grej. Och det är att vara helt ensam på fredag och lördag kväll(ar). Det känns ju lite trist. Faktiskt. Förra helgen gick ju bra, var ju som bekant ut på fredag och på lördan var jag hemma vid åttatiden, det går ann. Fast ensam är jag ju inte! Chicko finns ju alltid, i mitt sinne, i mitt minne, ute och inne! =)

Äh. Jag svamlar bara och det är ett bra tecken! Ju mer jag svamlar desto bättre mår jag! Om jag börjar svamla riktigt mycket och ofta kan man börja tro att jag är kär. Men, nänä, så kul ska vi inte ha det! Ojoj, den som finge känna på en liten förälskelse... ack, mitt arma hjärta.

Jaja. Kanske dags att gå en sväng med hon som alltid är i mitt sinne, i mitt minne, ute och inne!

Inga kommentarer: