12 februari 2007

Den 12 februari

Det var nåt jag tänkte att jag skulle skriva här. Men nu minns jag förstås inte. Så då kan jag berätta att igår och idag har jag fått träffa Mika & Magnus, det var kul och trevligt!
Vad som inte är så trevligt är att jag håller på att bli förkyld. Jag skulle egentligen ha spelat med ett spelmannalag idag, övat med dem och kollat om det är nåt för mig. Men jag beslutade mig för att stanna hemma istället. Nåt har hänt. Jag tror jag har lärt mig något. Tillexempel att jag inte kan vara frisk jämt! Och att man inte kan fortsätta leva sitt liv som vanligt när man känner sig krasslig, för antagligen gör man det av en anledning.
Idag har jag lagat potatis- och purjolökssoppa, det blev ju riktigt gott! Jag som inte brukar gilla det, jag borde alltå prova laga mer mat som jag egentligen inte gillar, för det blir kanske gott.
Ja. Jag vet inte. Jag har inte så mycket att skriva. Eller, jag har varit i kyrkan igår och fått tusentals fler tankar att sysselsätta min hjärna med. Men jag känner att idag är inte en bra dag att skriva det här. Jag ids helt enkelt inte.
Ja, men annars är det bra!

Hej!

Inga kommentarer: