3 augusti 2011

Bloggeri och bloggera

Igår hittade jag en blogg som jag tycker ni ska läsa, av en tjej som verkar störtskön, läs den här.

Sedan ska jag säga vilka fler bloggar jag har börjat läsa. Det är inte bra egentligen för då gör jag det istället för att göra andra saker. När jag bodde i Stockholm läste jag mycket bloggar, på nåt konstigt sätt var det som att jag hade mer tid då, jag vet inte.
Maria Montazami är ju bara för häftig, men hon uppdaterar inte så ofta. 
Blondinbella har jag börjat läsa igen, hon irriterar mig inte lika mycket som förut när jag slaviskt följde hennes liv och inte kunde sluta läsa hennes blogg fast jag ville. Det handlar mer om karriär och personlig utveckling än om smink och dyra väskor. Förresten så bodde vi ju grannar då, på Lappis. Haha.
Katrin Zytomierska är ärlig, rak, ball. Helt enkelt.

Och så andra "privata" personer som jag känner mer eller mindre. Jag önskar att Julia skulle börja blogga igen, kan du inte det? Snälla?

2 kommentarer:

ejkej sa...

"här"-länken funkade inte...

Anonym sa...

haha, kanske... jag känner hårda påtryckningar om både facebook och blogg nu, är jag överdrivet konservativ? jag har ju i alla fall mobiltelefon! :) Och en sån där e-mail :) //Julia