26 augusti 2011

Bloggdöden

Ja, det blir ju det när man börjar jobba. Hur hinner folk blogga när de jobbar? Jag hinner inte. Jag kliver upp astidigt, jobbar, kommer hem, lagar mat, dricker kaffe, kör med hundarna, gör nåt annan som måste göras tex ta upp löken eller programmera gps:en koordinater så vi hittar i älgskogen. Hinner kanske se på nåt avsnitt av nåt och sen är det dags att gå och sova för att orka upp astidigt. Och så vidare.

Jag har jobbat ganska flitigt idag. Fredagar har jag bara en lektion, resten blir planering. Med så mycket planering på en dag så blir man trött i röven, rastlös i benen och virrig i huvet så den senaste timmen har jag surfat runt på bra och dåliga bloggar.
Varför är Kissie så smal? Äter hon inget? Hon finns ju knappt.
Egoina är en till cool tjej som skriver bra grejer. Jag menar inte att Kissie är den första coola tjejen, för hon är ju mest.. ja, inte cool. Jag menar att den första coola tjejen är HannaPee som jag länkade till en gång förut men då funkade den inte.

Tack och hej.

Inga kommentarer: