16 oktober 2008

Vad gör jag?

Herreguuuud vad det går långsamt. Jag hade tänkt mig att jag skulle plugga ikväll. Men först gick jag och hundarna och mötte Alex, sen lagade vi mat och åt den. Sen var det ingen idé att börja plugga på så kort tid så jag spelade piano. Sen var det dubbelavsnitt av Vänner som jag självklart inte kan låta bli att se. Sen var det "Du är var du äter" (ojdå, jag som brukar hävda att jag aldrig kollar på tv =/).
Sen tänkte jag: Jag kollar bara min facebook.
Och resten kan ni ju räkna ut själv. Som sagt, jag får inget gjort när jag försöker plugga hemma. Så är det ju.

Fan. Nå, det är ju inte försent än...

1 kommentar:

Anonym sa...

haha! jag har för närvarande varken internet eller tv och jag har upptäckt att det är bland det bästa jag har kunnat göra - så mycket mer tid till att spela piano och läsa böcker! Ingen risk att man blir sittandes framför vänner eller du är vad du äter (eller, ännu värre - ibland blev man sittandes framför top model eller days of our lives... inte mina största stunder kanske).. :) Fast, det ska erkännas, jag saknar internet (lånar jobbets dator nu...)....