15 september 2008

En härlig höstsöndag

Igår var det mycket vackert höstväder här i Stockholm. Jag och Alex beslutade oss för att ta en höstig promenad i Bergianska Trädgården med hundarna. Vi fixade nyponsoppa, packade hundgodis och arraksbollar och gav oss iväg. Hela två timmar var vi ute och njöt av solen. Termometern visade +11 grader, av någon anledning avgjorde jag att det var nödvändigt med långkalsonger. Behöver jag säga att jag höll på att svettas ihjäl? Dock tackar jag en högre makt för att jag lämnade fleecejackan hemma.

Så här kan det se ut:
(Det går att klicka på bilderna för att få dem större)

Jag blir mer och mer lik en fröken



Vanilla spanar



...på upptäcktsfärd...


Soldyrkaren nr. 1

Dagen fortsatte hemma hos Fia med mycket gott fika och ett parti TP. Det där spelet tar ju en miljon år så efter nån timme när vi alla började tröttna och vi hade lika många tårtbitar/klyftor/pluppar så förklarade vi det oavgjort.

Så hörni, njut av hösten så länge löven sitter kvar på träden, för sen blir det fuuuult.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är för härlig min lilla flicka. Det är så härligt och läsa dina bloggar. Du tar då vara på alla små stunder och verkar njuta av det. Se bara på bilderna. Kram Mamma

Tilda sa...

Du är ursnygg i håret! :D