27 september 2008

En helt annan grej

Det var ju inte alls det här jag tänkte göra när jag loggade in här, men all min inspiration blev som bortblåst. Den kommer nog tillbaka. Se på detta:


SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD:
Regler: Du måste svara på alla frågor ÄRLIGT och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Ja
2. Är du lycklig?: Ja
4. Är du ledsen?: Nä, sällan faktsikt.
5. Är du italienare?: Nej, men tornedalning.
6. Är du en cooling?: Alltid
7. Är du från irland?: Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej, och de har inte varit det.

(Det blir bara sju saker, FAST man hoppar över 3:an :P)

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
Inte för att jag har något, men jag ska göra mitt bästa. =)
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Alltså... jag vet inte?
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma kille/tjej flera gånger under samma natt?: Natt? På natten sover jag ju. Men på dagen: Ja.
4. Har du gillat/gillar en kille/tjej utan att berätta det för honom/henne?: Ja, det var dumt.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Hahaha! Men gud nä.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Det har jag nog.
7. Är du kär?: Nä, men det vore trevligt.
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Jag ska!

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Jag har inte haft någon Bilddagbok, men däremot Lunar.
2. Hår eller ögon?: Nå, helst så har jag ju både och...
3. Katter eller hundar?: Svår. *tänker länge* jag kan inte svara på den.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga vänner: Några få skitbra vänner.
5. Tv eller internet?: Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca-Cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Utekvällar är ju rätt så mycket mer förekommande än romantiska hemmakvällar, dock har jag fler hemmakvällar än utekvällar.
8. Pengar eller lycka?: Jag hävdade ju precis att jag är lycklig, och särskilt rik är jag ju inte. Jag svarar: Lycka.
9. Dag eller natt?: Dag
10. Msn eller mobil?: Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökt rymma hemifrån?: Jag har aldrig försökt rymma hemifrån.
2. Brutit ett ben?: Nej. (Peppar, peppar ta i trä).
3. Gjort nåt du ångrar?: Ja, igår köpte jag en svindyr hårinpackning. Annars brukar jag inte ångra saker.
4. Hoppat Bungee Jump?: Aldrig i livet!
5. Ljugit för någon du tycker om?: Det har jag tyvärr gjort.
6. Ätit en hel tårta?: Nä.
7. Gjort bort dig offentligt?: Nä, gör aldrig bort mig.
8. Hoppat från 5an i ett badhus?: Nej, men trean, och det är läskigt.
9. Gråtit när ett husdjur dog?: O ja, grymma värld.
10. Velat försvinna?: Hmm... nä, jag tänker nog inte på att det alternativet finns.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du hade sist?: Andreas
2. Telefonsamtalet du fick?: Andreas, för det var han som ringde.
3. Personen du var med?: Var med? Hur menar du nu? Var med... jag var med Lina och tränade nyss. Igår umgicks jag med Fia hela eftermiddagen.
4. Roligaste grejen som hänt?: Men inte vet jag, det händer ju kul saker hela tiden!
5. Personen du smsade: Alex.
6. Du skrev till på myspace: Jag har inte myspace.
7. Du kommenterade?: Tildas blogg
8. Du tillbringade natten med?: Hm, det är väl Chicko när vi var hemma i Anttis. Hon fick dispans att sova i sängen då.

Jag tror att detta är roligare för mig att skriva, än för er att läsa. Men, men. Åter igen, jag är en stor fet bloggegoist.

Det vore ändå trevligt att skriva nåt intellektuellt här. Vi får ser om jag gör det ikväll...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: