14 april 2012

Det här med kök

Den som känner mig vet att jag kan ha svårt med det här att välja. För den som inte känner mig kan jag berätta att jag kan ha mycket svårt för att välja. Mycket, mycket svårt. Då kanske ni förstår vilka våndor det kan medföra att få välja saker som hurdant kök man vill ha, hur badrummet ska se ut, vilket golv man ska lägga och så vidare. Kanske mamma har rätt: kanske jag verkligen behöver sova så mycket som jag gärna gör. Hjärnan är ju liksom överbelastad hela tiden.

Nå väl. Jag tänkte presentera två varianter av kök som vi väljer mellan. Ena dagen gillar jag det ena bäst och andra dagen det andra. Här får ni se:

Alternativ 1


Alternativ 2


Fäst inte så mycket vikt vid golv och väggar, det kan bli vad som helst annat. Jag är nyfiken att veta vilket Du hade valt, men fram för allt vilket Du tycker passar mig och Anders. Sen kanske jag skiter i vilket ni säger, för det är ju vi som ska bo där. Men det är alltid kul att höra vad folk tycker. Så tyck gärna! Vi kommer som sagt att behålla kyl, frys, diskmaskin och blandare som det är nu.

Det här är, som tur är, inget som måste bestämmas nu eller i morgon. Vi ska ju först få hit huset.

2 kommentarer:

Annica sa...

Jag hade valt det fösta köket, det är tidlöst och kommer kännas fräscht länge, det andra köket hade iaf jag blivit väldigt less på efter ett tag, dessutom äter luckorna upp ljuset.

Det bästa är nog att åka och kika på lite kök för att få en bättre bild på vad ni vill ha och kika på din nyfunna sida, styleroom ;)

Anonym sa...

jag hade valt första köket!! Jättesnyggt med mörkare trägolv och ljusa skåpluckor! Till det hade jag valt ljust kakel också, möjligtvis med någon liten färgklick för att bryta av lite! :)

//Julia