28 mars 2010

Ett inlägg om tråkiga saker

Dagens träning blir det ju inget av känner jag. Fan, fan, fan. Halsont och begynnande nästäppa samt en trött, trött kropp passar nog inte i joggpass 3. Jävla skit.

I går drabbades jag av blodsockerfall deluxe. Åt en pizza vad 12-tiden. Sen blev jag av någon outgrundlig anledning inte hungrig mer. Så jag åt inget mer än nån kopp kaffe här och där och en liten bit blåbärspaj. Sen drack jag en öl. Sen blev jag nästan döende. Då var klockan ca 23.00. Jag kunde plötsligt inte fokusera blicken och det enda jag ville var att lägga mig på golvet och gråta, men eftersom jag befann mig på en pub tillsammans med personer som jag halvkänner (och A) så gjorde jag inte det. Men det där fyraåringsagerandet hade känts bra. Nå väl. Jag gick ut och åt en korv istället så kunde jag leva en stund till.

Och igår var det ett år sen huset brann.

Vilket muntert inlägg. Det goda är att jag idag får leka med Fia! Jippi!

1 kommentar:

Tilda sa...

Ibland behöver man skriva omuntra inlägg också.
Hoppas allt är bra annars! Kram