6 april 2010

Växjö dag 1

Hej.
Jag är sedan i går kväll kl 21 på plats i Växjö. Dagen har varit innehållsrik och effektiv.
- Uppstigning kl 8.15 följt av frukost och cirka en timmes promenad runt sjön
Trummen. I bra Chickotempo.
- Effektivt plugg på Linnéuniversitetet mellan 12.30-16.00. Jag är så mycket klokare
nu!
- Promenad ner till stan, tittat i några affärer,
- ätit thaimat och
- hälsat på Fias mamma, druckit kaffe där och lånat en cykel till mig.
- Cyklat från stan till Willys, handlat lite (jag ville köpa allt för det var så billigt), cyklat hem.

Nu är Fia och tränar, själv sitter jag här.
Angående Växjö så tycker jag det är en mycket trevlig stad. Den är fin för det finns många gamla hus och sjöar och träd. Säkert gör det sitt till att solen skiner också.

Hej då!

Inga kommentarer: