8 mars 2010

Senare

Jag bestämde mig för att inte gå på orkestern. När det var gjort och när jag fått i mig middag så var jag så gott som normal igen. Inte likt mig att skolka från orkestern, men orkesterledaren skulle inte vara där och det betyder att de vill att jag ska dirigera och det har jag ingen lust med idag, särskilt inte utan partitur.

Istället har jag varit hemma. Eller rättare sagt, jag är hemma och jag gör det jag vill. Jag skiter till exempel i att plugga. För jag har ingen lust, och jag har faktiskt läst det som ska vara läst till morgondagens seminarium som lär bli intressant.

Jag stickar på systras långsockar och tänkte också presentera mina senaste Lovikkavantar som gick till Andreas.







8-bitars är det senaste. Andreas har köpt Mario 1 från Tradera. Vi väntar med spänning och får under tiden roa oss med Super Mario 3.

1 kommentar:

Madde sa...

Man måste bara älska 8-bitars. Jag och brorsan grävde fram vårt gamla spel sen stenåldern och satt uppe å spela SuperMario natten lång...Synd bara att man måste börja om från början när man dör. Men inget går upp mot gamla godingar =0)