19 mars 2009

Tänk om något oförutsett händer?

Ja, det gjorde det ju, angående mitt PM.
I morse när jag skulle starta Word, så gick det inte. Datorn bara hängde sig, gång på gång. Hur jag än gjorde. Jag städade hela datorn, och rensade och gjorde allt man kan. Och inte hjälper det. Jag kommer fortfarande inte in på Word.
Jag kunde inte heller gå till skolan och skriva för jag väntade på en som skulle komma och titta på köksbordet vi har till salu. Inte fan kom det nån.
Så jag fick säga:
"Joo... alltså, när jag skulle skriva klart så kunde jag inte öppna mitt Word, datorn hänger sig så fort jag provar, kan jag maila istället?"
Det kunde jag. Men det låter ju som världens sämsta ursäkt. Och när ska jag ha tid att skriva det då? I morgon får vi besök av två roliga Pajalabor vid namn Andreas och David, och de stannar till på torsdag kväll.
Så särskilt mycket pluggande lär det ju inte bli...

Jag har iallafall läst det jag skulle...

Ajöken.

Inga kommentarer: