17 mars 2009

Jag har ju tid!

Nu är jag sådär störd igen. På torsdag ska ett litet PM om två lästa kompendier lämnas in i min natur, äventyr och rörelsekurs. Jag har läst typ 10 sidor i det ena kompendiet, det andra har jag knappt öppnat. I kväll har jag tid. Just nu. Hela eftermiddagen har jag egentligen haft tid, men istället har vi fixat med grejer inför flytten, vad vi ska sälja och sånt. Det är ju mycket roligare!
I morgon ska jag jobba och ha teater, däremellan ska jag hem och äta och promenera med hundarna. Jag betvivlar att jag hinner plugga nåt då. På torsdag ska det in. Grejen är att seminariet börjar klockan fem, jag har ju hela långa dagen på mig!
Det är exakt så jag tänker. Det är dumt, för tänk om det händer nåt oförutsett (peppar, peppar ta i trä) och jag inte kan plugga hela dan? Då blir det jobbigt.
Nå väl. Torsdag får det bli för nu är klockan snart halv nio och min plugghjärna har lagt ner för länge, länge sen.

Hoja vilken ointressant läsning.

2 kommentarer:

Julia sa...

Jag förstår dig verkligen! Jag är exakt likadan!! Piskan måste på ryggen för att det ska bli gjort, man måste sitta där och svettas med en deadline som är jobbigt nära innan man kavlar upp ärmarna! Men jag har gjort mina bästa uppsatser på det sättet! :) Lycka till!

Anonym sa...

Varför förvarnar du inte läsarna om att vi kommer?