12 mars 2009

Ett sant nöje

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Tagga ett par personer (om du gör detta på Facebook)


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Ja!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jaha, men jag har inte inspiration att ringa nu.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss
Är du vaken?

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Du ville ligga med försäljaren, men det går inte.

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Det var kanske extrapris då?

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Sitter fast i tunnelbanan!

7. Vad vill du höra mest av allt?
Jag vet redan var du har för piano.

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Banankontakt är min kontakt är din kontakt är...

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Jag slutade precis jobba.


Vem kom på detta! Det är sjuuuukt kul! Se så, sätt fart. Låt mig skratta.

2 kommentarer:

Julia sa...

hahahaa sjukt roligt!!!!

Tilda sa...

Hahahahaha!
Din blev MYCKET roligare än min!