12 april 2010

Ut i skogen med nya friska tag!

Idag blev min springtur betydligt mycket bättre än igår. Om det beror på nya skorna som jag fyndat på rea (490 kr nu, 1100 ord. pris) eller att jag var på hemmaplan i min egen skog vet jag ej. Jag får fortfarande kramp under fötterna, och det är inte så skönt. Jag orkade inte riktigt som man skulle, men det kan bero på den kuperade terrängen. Jag hade ingen aaaaaning om att det är så mycket jobbigare att springa i uppförsbackar än på plan mark. Lite vek var jag, för jag gav upp innan timern ljöd tre gånger av fyra. Det är mitt idrottspsyke det är fel på. Det är det jag behöver träna upp snarare än konditionen. Medan jag väl är ute och springer så undrar jag varför jag utsätter mig för denna plåga, men när jag är hemma igen så längtar jag lite till nästa gång. Fan vad sjukt. Sjukt är ordet.

By the way. I morgon åker jag till Prag.

Hej då!

1 kommentar:

ellen sa...

marika. jag sitter och dricker kaffe och äter toblerone. vad fan hände? hjälp mig ur detta!