8 april 2010

Växjö dag 2

Denna dag gick i hurtighetens tecken.

- Uppstigning 9.15. Snabb frukost.
- Joggingpass 2 runt Växjösjön vilken är 4,5 km. Jag springer såklart inte hela tiden, där är jag inte än. Den här gången var det 3 min spring, 2 min gå precis som förra gången. Fast nu skulle man göra det fem gånger. Första gången gick dåligt för jag andades fel, andra och tredje gick bra och var inte så jättejobbiga. Fjärde var lite jobbig och femte ville jag dö lite och tänkte ge upp, men då var det bara 17 sekunder kvar så jag kämpade på. Tillåt mig vara imponerad av min insats.
- Lunch och sedan utformning av stavningstest sittandes på biblioteket. Plugg alltså.
- Fika i solen på stan.
- Rita bilder till testet. Mera plugg, så att säga.
- Djupvattengympa 45 minuter och sen bastu.
- Handling av Carbonaraingredienser och tillagning av dessa. Äta, äta, äta.
- Rita klart bilderna.
- Sova som en gris.

Så ja. Det är fullt ös - medvetslös här fortfarande.

Inga kommentarer: