6 augusti 2008

För IK* att anteckna

Jag kikar runt bland mina bloggande vänner, som inte är så många. Och hittade detta på Hansos Memoarer, Hanna från Hampnäs alltså. http://hansopanso.blogspot.com/

1. Vad gjorde du för 10 år sedan?
Spenderade sommaren i Anttis med goda vänner med aktiviteter såsom: anden i glaset, bad i älven, solning, cykling, dans, sång och teater.
2. Vilka 5 saker finns på att göra listan idag?
Dagen är ju snart slut: Stänga av tv:n, göra kvällstoalett, ta bort bandaget från min lätt stukade/kraftigt vrickade fot, läsa "Veronica bestämmer sig för att dö" av Paulo Coelho, släcka lampan.
3. Godis jag gillar?
Djungelvrål och kexchoklad
4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Köpa ett hus i Höga Kusten, sätta nån annan att renovera det som jag vill ha det. Öka min månadspeng till Rädda Barnen. Åka på semseter med hela familjen. Och med mina kompisar, men inte samtidigt.
5. Städer/ ställen där jag bott?
Åkers Styckebruk, Pajala, Anttis, Själevad (Ö-vik) och nu Stockholm.

God natt!

*IK = Intresseklubben

Inga kommentarer: