28 juli 2011

Måla vidare...

Jag har i alla fall två läsare, det tycker jag är trevligt. Särskilt som jag skriver ganska långa inlägg och har fått synpunkter på att "man inte ids läsa allt". Det skiter jag lite i.

Snart ska jag gå ut och måla sista väggen i bastukammaren. Det är irriterande att man måste vänta på att färg ska torka och så. I går tänkte jag måla klart, men då ringde storebror och hade bastun varm, det kunde jag inte stå emot eftersom jag svettats som en gris halva dagen i målardräkten, så en vägg blev kvar. Det mest irriterande med det är att man måste rengöra målarverktygen en extra gång.

Nu går jag och målar och fortsätter lyssna på p3.

PS. Rönnen utanför fönstret har fyra gula blad. DS

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ids läsa!! :) Sen undrar jag om du har övergett p4?? haha :) Fast det har jag också, jag lyssnar ofta på P2 och P1 (vet inte om det blivit så mycket bättre med tantvarningen alltså...)