21 juli 2009

Uppdatering från norrlandståget

Hurra, hurra! Det finns eluttag även i sittvagnarna. =) Mina 14,5 timmar blir genast mycket roligare. Internet funkar än så länge, visserligen har vi inte ens lämnat perrongen ännu men.
När jag klev på tåget möttes jag av en butter muttrande engelsman som började vifta med sin hand framför Chickos ansikte för att han inte ville att hon skulle komma nära. Å åo, tänkte jag. Inte bra. Hugger hon får han skylla sig själv. Det gjorde hon inte. Däremot fortsatte han muttra om att hunden skulle vara där. Jag sa, på engelska, att denna vagn är för djur.
"What a sick country. No wounder you hade doussins of muslims coming here. You need children not dogs! What a fucking sick country. You are eaven worse than the brittsh", sen tog han sina väskor och gick.
Jag upptäcker till min förtjusning eluttagen och går för att hämta datorn från väskan, då passerar han av någon okänd anledning igen, "You need children, not dogs!"

Nyss kom han in igen och öppnade två fönster. Hur skum är han? Vad tjänar det till att han öppnar fönster i en vagn där han inte ens sitter? Och varför har inte tåget åkt än? Är jag på fel tåg?

Än så länge är det bara jag och Chicko här i djuravdelningen. Skönt. Jag sitter på en tvåplats vid fönstret. Jag bör få ha denna tvåplats för mig själv tycker jag. Jag menar, det är ju tisdag. Och det är i djuravdelningen.

Okej Hemma, nu är jag på väg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken jävla mysko människa! MUPP!
C är 1000 gånger bättre än nåt barn! Hmpf! =/ Vilket Weirdo!
Koko koko koko...
Om han nu hatar sverige får han väl för fasiken ÅKA HEM! =(
//Alex