1 mars 2007

Hemma, var ligger det nånstans?

Jag åkte. Nu är jag här. Hemma. Det är bara så, det känns i hela kroppen. Jag är mycket glad att jag tog det här beslutet. Däremot är jag inte lika glad åt att den här datorn är segast i världen, jag hinner skriva en hel mening innan den har registrerat tangenttryckningarna.
Idag har jag varit i Pajala. Det var en väldigt angenäm vistelse men i morgon ska jag vara hemma hela dan har jag tänk, och, gissa vad.... jag ska basta! Fan vad skönt! Min väska är bara halvfull så det ryms både kött och potatis när jag ska hem! Nå niin. Jag vet inte så mycket mer än att det känns skönt att vara här, och jag hoppas helgen går oerhört långsamt.
Chicko är kvar hos familjen, de skulle ut på landet så hon får springa lite lös och andas lite friskare luft.

(Rubriken är titeln på en sång från Kristina från Duvemåla)

Inga kommentarer: