14 mars 2007

Idag har jag:

- Fått en grundkurs i PowerPiont.
- Promenerat sammanlagt en mil. (Hurt, hurt!)
- Sett fyra katter.
- Drabbats av en jobbighetsstund mitt på dan, som jag botade med kaffe, kaka och hundpromenad.
- Köpt en (förmodligen) muterad paprika.
- Sett en hel kolini med rödsvarta skalbaggar.
- Sett smörbollar! Det ni!
- Haft problem med att få ihop begreppen: barmark, kvällsmörker och vår. (Höst fattar jag, men vår?)
- Varit nära ett nervsammanbrott pga vår sega datalärare.
- Fantiserat om att grilla på Jupukkas topp med goda vänner.
- Samtalat om foglossning och förlossning.
- Planerat min packning över sommaren.

...och en massa andra saker förstås! Men tänk vad man hinner på en dag, om man bara räknar med allt. Det här är ändå en dag som jag skulle klassa som att jag gjort "inget särskilt". Förutom att varit på kör, och det har jag inte ens nämnt ovan. Det kan ni tänka på...

Inga kommentarer: