10 mars 2007

Vaikka mitä...

Jag har verkligen ingen lust att titta på melodifestivalen. Jag är inget stort fan, och det är absolut inte kul att se den själv med endast hunden som sällskap! Jag har mer lust att fortsätta läsa på min bok. Stänga av tv:n. Slänga ut tv:n. Det är dessutom dålig bild, och dåligt ljud. Digitalboxen är inte riktigt rätt installerad, jag tror att det kan vara en bidragande orsak.
Här är det vår! Det är sex grader varmt nu, och klockan är snart nio på kvällen! Skitskönt! Om tre veckor är jag hos systra mi! Så trevligt det ska bli! Jag har fortfarande inget sommarjobb. Varför? Jo, för att jag inte riktigt ansträngt mig på den punkten. Varför? Men det känns ju så långt borta... Fast jag vet att tiden går skitfort. Efter påsk är det så gott som sommarlov.
Jaja. En mie tie mithään muuta.
Hej då!

Inga kommentarer: