29 september 2006

Kipeä!

Idag mår jag relativt bra, om man jämför med i går kväll så mår jag väldigt bra. Så länge jag bara håller mig lugn, dvs inte går omkring å gör en massa saker. Sitta still så gott det går. Bra. Så kanske jag slipper uppsöka vård, och sitta i väntrum åtta timmar innan de kan ta sig an mig. Hoja. Hur still jag är ska vara så måste jag nog fara till affärn, men dit kan jag ta bussen (fördel med Stockholm, man kan åka buss fast det bara är två km). Jag borde också passa på att plugga lite när jag nu är pigg. Jag tror jag gör det snart. Håller på och läsa en intressant bok om särskillnader mellan könen i klassrummet. Sen måste jag läsa nåt som heter "Det pedagogiska kulturarvet" och det kan väl vara intressant, men på grund av en extremt tråkig föreläsning av författaren av boken så känns det som att boken ska vara lika tråkig.
Nå, kanske ska jag klä mig lite anständigt. Om jag ids. Hoja... jag är lat nu. Eller.. nä, jag vilar, jag kurerar mig.

Hej då...

Inga kommentarer: