10 september 2010

Första sjukdagen

Efter att jag igår beklagat mig över min sjukdom så bestämde jag mig för att faktiskt åka hem. Det var ett stort steg för mig. Jag tycker aldrig att jag är nog sjuk. Jag tycker liksom att jag måste ligga i feberyror för att få stanna hemma. Men så illa ska det ju inte behöva vara. Jag hade lite dåligt samvete en stund, men sen när jag kom hem och la mig i soffan och nästan somnade på stört så kände jag att jag tagit rätt beslut.

Vidare beslöt jag mig för att stanna hemma idag. Det ringde nyss en person som jag inte vet vem det är, som ska vikariera för mig nu på morgonen med sexorna. Jag är lite nervös. Tydligen kan han iaf spela gitarr, och det är det sexorna ska göra idag. Men han hade aldrig haft klassmusik. Hoppas de är snälla mot honom så han inte blir avskräckt. Jag tror det är en ganska ung person.
Jag vet inte vem som ska ha fyrorna och niorna. Men AD sa att jag inte skulle bekymra mig utan att de löser det på nåt sätt. Så jag ska inte bekymra mig. Istället ska jag skratta en liten stund för att jag får vara hemma och sjuk utan att tänka "jag borde försöka plugga".

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, vad det är bra att jobba!

Så, idag, på min första sjukdag på typ 100 år, förutom i höstas när jag kanske hade svinis, så ska jag göra följande:

1. Ta en kort promenad så min stela kropp kommer igång.
2. Dränka bihålorna i ett vattenbad med Oleum Basileum.
3. Kanske göra mirakelkuren som AD (chefen) tipsade mig om.
4. Göra vad jag vill och kanske ingenting.

Inga kommentarer: