11 juni 2010

This is the one

Idag har vi blivit bilägare, min oäkta hälft och jag. Med A:s impulsivitet och mitt noga övervägande och beräknande av för-och nackdelar gick det till så att idén föddes i tisdags när vi funderade på hur vi ska göra med flytthistorien och i dag hämtade vi bilen. A allena hade säkert kirrat affären samma eftermiddag om han kunnat. Jag allena hade fortfarande suttit och funderat på vilken bil jag skulle ha och om jag verkligen har råd och om det är nödvändigt. Intressant hur det kan bli när man är två. 



Må hända det kan tyckas att det går fort alltihop, med flyttar och bilköp. Må hända det känns som det enda rätta för vad fan ska man vänta på? Må hända att this is the one.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bara köra på om det känns rätt!! Snygg bil! //hon som avklarat både bilköp, ihopflytt, förlovning och bebis på g på ett halvår (jag leder mao! hehe...).

ellen sa...

marika. detta är så fantastiskt fint så jag måste ringa. tjenis!

Fotograf Matilda Bäcker sa...

Heja heja, go fot it!

Fem i familjen sa...

Det är bara att tuta och köra. Jag och J flyttade ihop efter 1 1/2 månad för det är ju då man lär känna varandra på riktigt. Grattis till examen förresten. Kramelikram.