12 maj 2010

I morgon måste jag uppbåda all självdisciplin som en människa möjligtvis kan, och lite till. För varenda bibliotek i hela, jävla, stan är stängt för att det är röd dag. Jag förbannar biblioteken. Jag måste alltså plugga hemma. Jag ska klara det. Jag ska skriva som en idiot. Det kommer att gå bra så länge A är hemma för han håller lite koll på mig när jag försöker hitta på undanflykter för att slippa. Fast å andra sidan finns det inte tid för undanflykter. Piskan är där den ska nu. Satan den viner!
Igår kände jag att jag nog inte hinner klart och att jag kanske borde sikta på examination i september, men idag kändes det som att jag kanske hinner ändå.
Känns ju kasst att lämna in nåt man inte själv är nöjd med... Eller vad säger ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

Du brukar ju jobba bäst då du har piskan hängande över dig. Jobba på, du hinner och klarar det. Nu har du träffat syrran också så nu lägger du på ett kol och gör klart.
kram M