22 oktober 2009

Torsdagssnuva

Jahapp. Svininfluensan är här. Inte hos mig. Men tydligen var det den lilla söta systerdotter hade. Frågan är ju vad jag har för förkylning? Ni som träffat mig i dag behöver inte bli rädda. Det smittar inte efter att man varit feberfri 24 timmar, och jag hade feber senast, och endast, i söndags.
Men idag har jag fått snuva. Det kan man klara sig utan.

Tja. Tillvaron är full av tråkigheter idag. Men det är inget jag ids älta här. Eller behöver för den delen, för den här gången har jag tagit tillvara på de goda fantastiska vänner jag faktiskt har och pratat. En eloge till mig.
Jag vägrar vara lika stum som min far.

Det blev inget plugg idag heller. I kväll väntar badrumsfix i dockskåpet, middag bestående av min fantastiska hemmagjorda laxburgare, nåt avsnitt Sex and the City och troligtvis lite stickning. Guuuuud, jag har det så mysigt här hemma hos mig!

Nu mat. Hej då!

Inga kommentarer: