31 oktober 2009

Drömmen om vintern

Jag längtar så jävla mycket efter snön och kylan!
Nu är det grått och nästan sju grader varmt. Fy fan.
Ge mig vinter!!! Det gör nästan ont i själen när jag ser vackra, snötäckta vinterlandskap hemifrån.





Så ska det se ut. Inget jävla svammel.
Detta är en anledning till att bo i Pajala. I går kom jag dessvärre på en att inte göra det. Kolla här, tänk om jag plötsligt blir extremt sugen på thaimat, då kan jag inte bara gå till en thairestaurang och ta lite take away-käk och äta det, för det finns ingen thairestaurang i Pajala. Å andra sidan, så om jag nu blir extremt sugen på Frasse-mat så kan jag ju inte få det heller. Hmmm...

Jaja. Idag har jag sovit alldeles onödigt länge. Så länge så jag inte ens tänker skriva hur länge. Diskbänken ser ut som ett jävla helvete och jag skulle vilja hinna massor innan det är dags att börja svida om till maskeradkostymen.

Life is life. La la la lala.

Inga kommentarer: