7 september 2009

En ärlig rapport.

Jag ställde inte klockan på sju för att gå på poweryoga. Inte heller klev jag upp första gången jag vaknade, nämligen halv nio. Jag slumrade lite till, och lite till, till fem i tio. Sen ryckte jag upp mig. Åt frukost och gick ut på promenad med Chicko i hela en timme och tio minuter.
Jag är ändå nöjd med min insats. I morgon ska jag nämligen vikariera och då måste jag kliva upp klockan sex, detsamma på onsdag så sen går det kanske lättare.

Jag har även kollat vad jag måste läsa idag och i morgon så jag är redo för seminariet på onsdag. Det var inte så mycket, för jag har varit duktig i våras och läst jättebra det som ska läsas, så nu kan jag bara läsa min anteckningar. Jippi! =)

Nu. Till handling.

1 kommentar:

julia sa...

Haha! Sådär brukar det vara för mig och mina stora visioner med... Med man får väl lov att vara förlåtande mot sig själv.. :) Det tar ett tag att återhämta sig efter sommaren...