28 februari 2012

Så låser det sig

Det jag tänkte göra för att komma igång med bloggandet igen var att göra en sån där dag-för-dag lista som verkar vara poppis. Jag började surfa runt för att hitta nån bra. Såklart hittar jag inte nån bra. Då tänkte jag att jag kan göra en egen. Men då kommer prestationsångesten. Vad skulle den handla om, vad vill jag skriva om och vad vill jag inte skriva om?
Fan, att de små valen i livet alltid ska vara så jävla jobbiga. Snacka om att ha problem. Helvete. Då är det mycket lättare att ta beslut som tex. "ska vi köpa ett hus?" Mycket lättare. Jävla konstigt.

Jag skiter nog i listan. Eller så gör jag en egen. Eller så skiter jag i den, eller...

Andreas har lärt mig att Twittra i dag. Följ mig! Jag heter såklart Almapower, men man hittar nog mig om man söker på mitt namn också.

Tack och god natt!

Inga kommentarer: