7 oktober 2011

Skitvecka

Jag har haft en jävla jobbig vecka. Det är inte något speciellt dåligt som har hänt, men jag har
1) varit väldigt trött i kropp och själ
2) haft rygg/nack/huvudvärk varje dag utom idag
Dessa två komponenter tillsammans är inte roligt. Det gör tvärtom allt som egentligen är roligt tråkigt.

Orsaken till tröttheten är nog den gångna helgen. Körkursen var jättekul och givande. Att hänga med Daniel och Andreas på lördagkvällen var också jättekul. Men allt har sitt pris och priset för det här roliga var energin. Vad rygg/nack/huvudvärken orsakas av vet jag inte, men jag har varit på två behandlingar hos moster I så nu känns det mycket bättre.

Iallafall. Nu ska jag lämna skitveckan bakom mig och skåda in i en ledig helg. En ledig helg med Anders. (Han är ju bara ledig varannan helg nu för tiden). Enda planen för helgen är att hämta en hundkoja från mommo och moffa. Det känns lagom. Jag behöver verkligen, verkligen vara hemma.

Nu, tjatar hundarna ihjäl oss på en åktur, så nu åker vi!

Inga kommentarer: